De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van michielenmarloes - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van michielenmarloes - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen

Door: Marloes en Michiel

07 Mei 2012 | Nederland, Zwolle

Op 16 augustus is het eindelijk zo ver. Om 10.25 vertrekt vlucht AB8394 van Düsseldorf naar Moskou, waar onze reis begint. Vanaf Moskou gaan we met de Trans Mongolië Express dwars door Rusland en Mongolië om uiteindelijk in Beijing te eindigen. Vanaf hier reizen we verder door China, Vietnam, Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Indonesië, Nepal en India..... Om uiteindelijk eind februari weer naar Nederland te vliegen....

Het ticket voor de Trans Mongolië Express is geboekt, de reisverzekering is afgesloten, de inentingen zijn bijna gezet en de laatste paar maanden voor vertrek zijn aangebroken. Nog genoeg tijd om de laatste voorbereidingen te treffen.

Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van onze reis.
Links onderin kun je, je aanmelding voor de mailinglijst (zie:'blijf op de hoogte' ) zodat je een mailtje ontvangt bij elke nieuwe update.

Wij hebben er zin in!!!!

Groeten Michiel en Marloes

• 07 Mei 2012 - 13:45

Hanna:

Supervet! Ik ga jullie verhalen volgen, ben echt benieuwd! =)
    Ik ga morgen een poging wagen om jullie na te doen: weekje Schotland! Bijna hetzelfde... Daarna maar weer ff een biertje doen!

X Hanna

• 09 Mei 2012 - 11:10

Marieke:

Jullie worden gevolgd ;-) Leuk hoor! Veel plezier met de voorpret :D

• 09 Juli 2012 - 21:28

Gerben:

Maar 1 continent? Beetje jammer. Maar geniet er van, maak er een mooie reis van!

• 18 Juli 2012 - 09:16

Brus Sr.:

Ik heb jullie site ondekt!
    Wij gaan fietsen in de vakantie!
    Zielig vind je niet?

Groeten de ouwe

• 07 Augustus 2012 - 22:05

Brenda:

Heel veel plezier!!
    Geniet ervan en een mooie reis gewenst!

• 11 Augustus 2012 - 16:11

Jurgen:

Ik heb een deja-vú! Krijg zo weer zin om ook zo'n reis te gaan maken. Tot morgen, even ajuus zeggen

• 15 Augustus 2012 - 12:26

Maressa:

Hoi Marloes,

heel veel plezier op jullie reis! Geniet van alles wat je ziet en meemaakt.
    Kom je vast met veel energie weer terug om heeerlijk aan het werk te gaan ;-)

groetjes Maressa

• 17 Augustus 2012 - 15:24

Ezra:

Heeej Loes en Michiel,

Net als iedereend (;P) wens ook ik jullie een super toffe reis! Bepakt en bezakt:D!
    Ik heb me maar even in de mailing lijst gezet. moet wel up-to-date blijven natuurlijk.

Groetjes Ezra & Melvin, Dino & Steffie, Camel & Maike, Scooby, Shavaq en 21 visjes

• 19 Augustus 2012 - 13:04

Han:

veel plezier! Ik ga jullie verslag en foto's volgen.